ines ، که در آن تیغه ها بسیار مهم و گران هستند. نظارت بر وضعیت دو انسجام به راحتی می تواند تغییرات فیزیکی کوچک در دستگاه را از طریق یک سیگنال پر سر و صدا تشخیص دهد.
 
حسگر تصویر
حسگرهای تصویر به طور گسترده ای در دوربین های دید ماشین استفاده می شوند. این سنسورهای تصویر برای طیف وسیعی از برنامه های کاربردی در رباتیک ، تشخیص الگو ، تشخیص اطلاعات و غیره استفاده می شود. نیاز به عملکرد بالا ، رد پای پایین و قابلیت اطمینان راه را برای حسگرهای یکپارچه که همه عملکردهای حسگر تصویر را با هم ترکیب می کنند ، قیمت سروو موتور  هموار کرده است. به عنوان مثال ، یک سنسور تصویر مادون قرمز می تواند صرف نظر از شرایط نوری کار کند. با توجه به این توانایی ، سنسورهای تصویربرداری IR در نیروی دریایی ، نظامی ، هوایی و غیره برای گرفتن تصاویر حرارتی از اجسام استفاده می شود.
 
ایمنی عملکردی
ایمنی عملکردی جنبه مهمی از اقدامات ایمنی انجام شده برای حفظ سیستم صنعتی است. یک سیستم یا تجهیزات باید با فعال کردن مکانیسم محافظتی/اصلاحی به شرایط بالقوه خطرناک پاسخ دهند. به عنوان مثال ، یک مبدل موقعیت خطی می تواند در مدارهای ایمنی استفاده شود. این نوع سنسور بر روی مغناطیسی کار می کند و موقعیت ، فاصله و/یا سرعت اجسام را در یک گیاه تعیین می کند.
 
نتیجه
حسگرهای هوشمند در حال تکامل ما هستند. سیستم های هوشمند بیشتر و بیشتر مجهز به قابلیت تشخیص و خودآگاهی هستند که هسته اصلی سیستم های هوشمند نوآور را تشکیل می دهند. رساندن هوش به سطح اجزاء تأثیر عمیقی بر برنامه های کاربردی صنعتی دارد که امکان سنجش ، نظارت و پاسخ به تغییرات مختلف را برای بهینه سازی عملکرد کلی فراهم می کند.قیمت سروو موتور با نوآوری و تحقیقات مداوم ، بخش جدیدی از حسگرهای هوشمند به زودی ساخته می شوند که با فناوری های خرد و نانو ساخته شده اند. از آنجا که یادگیری ماشین به سرعت در حال پیشرفت است ، طیف وسیعی از سیستم های خودکار با شبکه های عصبی ، یادگیری ماشین و یادگیری عمیق در مرکز توجه قرار می گیرند.
ines ، که در آن تیغه ها بسیار مهم و گران هستند. نظارت بر وضعیت دو انسجام به راحتی می تواند تغییرات فیزیکی کوچک در دستگاه را از طریق یک سیگنال پر سر و صدا تشخیص دهد.
 
حسگر تصویر
حسگرهای تصویر به طور گسترده ای در دوربین های دید ماشین استفاده می شوند. این سنسورهای تصویر برای طیف وسیعی از برنامه های کاربردی در رباتیک ، تشخیص الگو ، تشخیص اطلاعات و غیره استفاده می شود. نیاز به عملکرد بالا ، رد پای پایین و قابلیت اطمینان تجهیزات اتوماسیون صنعتی  راه را برای حسگرهای یکپارچه که همه عملکردهای حسگر تصویر را با هم ترکیب می کنند ، هموار کرده است. به عنوان مثال ، یک سنسور تصویر مادون قرمز می تواند صرف نظر از شرایط نوری کار کند. با توجه به این توانایی ، سنسورهای تصویربرداری IR در نیروی دریایی ، نظامی ، هوایی و غیره برای گرفتن تصاویر حرارتی از اجسام استفاده می شود.
 
ایمنی عملکردی
ایمنی عملکردی جنبه مهمی از اقدامات ایمنی انجام شده برای حفظ سیستم صنعتی است. یک سیستم یا تجهیزات قیمت سروو موتور باید با فعال کردن مکانیسم محافظتی/اصلاحی به شرایط بالقوه خطرناک پاسخ دهند. به عنوان مثال ، یک مبدل موقعیت خطی می تواند در مدارهای ایمنی استفاده شود. این نوع سنسور بر روی مغناطیسی کار می کند و موقعیت ، فاصله و/یا سرعت اجسام را در یک گیاه تعیین می کند.
 
نتیجه
حسگرهای هوشمند در حال تکامل ما هستند. سیستم های هوشمند بیشتر و بیشتر مجهز به قابلیت تشخیص و خودآگاهی هستند که هسته اصلی سیستم های هوشمند نوآور را تشکیل می دهند. رساندن هوش به سطح اجزاء تأثیر عمیقی بر برنامه های کاربردی صنعتی دارد که امکان سنجش ، نظارت و پاسخ به تغییرات مختلف را برای بهینه سازی عملکرد کلی فراهم می کند.تجهیزات اتوماسیون صنعتی با نوآوری و تحقیقات مداوم ، بخش جدیدی از حسگرهای هوشمند به زودی ساخته می شوند که با فناوری های خرد و نانو ساخته شده اند. از آنجا که یادگیری ماشین به سرعت در حال پیشرفت است ، طیف وسیعی از سیستم های خودکار با شبکه های عصبی ، یادگیری ماشین و یادگیری عمیق در مرکز توجه قرار می گیرند.

آردینی اوخو
سه شنبه 30 شهریور 1400
بؤلوملر :