نرم‌افزار و فناوری‌های مستقل، خرید ETQ، ارائه‌دهنده پیشرو QMS مبتنی بر SaaS (سیستم مدیریت کیفیت)، EHS (محیط زیست، سلامت و ایمنی) و نرم‌افزار مدیریت انطباق را اعلام کرده است.


مشتریان مدت‌هاست که به راه‌حل ETQ آماده آینده و واقعاً چند مستاجر QMS، ETQ Reliance اعتماد کرده‌اند. این ابزار ستون فقرات داده را برای خودکارسازی جمع‌آوری و تحویل داده‌های کنترل کیفیت تولید، گزارش‌های عدم انطباق، بازخورد مشتری و موارد دیگر فراهم می‌کند و یک دیدگاه سازمانی از مدیریت کیفیت در کل چرخه عمر محصول hmi ارائه می‌کند. ریموت کنترل ساگا  مجموعه ساخت ریموت کنترل صنعتی  گسترده ای از بهترین برنامه های کاربردی hmi در کلاس آن با عملکردهای خارج از جعبه و قابلیت پیکربندی بدون کد ارائه می شود که به مشتریان امکان می دهد راه حل را مطابق با نیازهای منحصر به فرد خود تنظیم کنند و فرآیندهای تجاری حیاتی را برای دستیابی hmi به اهداف کیفیت، ایمنی و زیست محیطی خود بهینه کنند. .


رهبری ما در ضبط داده‌های با کیفیت و واقعیت‌های دیجیتالی هوشمند، ETQ را به یک تناسب عالی تبدیل می‌کند. اولا رولن، رئیس و مدیرعامل هگزاگون می‌گوید: این اکتساب ترکیبی از استعداد و تخصص کیفیت عمیق را در بخش‌های گسترده صنعت به ارمغان می‌آورد، و شکاف رو به رشد بین ایجاد داده‌های با کیفیت و اهرم را هدف قرار می‌دهد. «ادغام داده‌های سیستم‌های اندازه‌شناسی ما با Reliance منجر  ریموت کنترل از راه دور صنعتی  به افزایش سطوح استقلال می‌شود که توانایی مشتری را برای به کار انداختن داده‌های با کیفیت و پردازش بهبود می‌بخشد. ETQ همچنین امکان اتصال داده ها و فرآیندهای با کیفیت را در سراسر زنجیره تامین فراهم می کند و تامین کنندگان و مشتریان را در یک سیستم قرار می دهد.


قابلیت‌های مدیریت داده پیشرفته ETQ،ریموت کنترل از راه دور صنعتی که توسط یادگیری ماشین و هوش مصنوعی هدایت می‌شود، داده‌های با کیفیت را کاملاً قابل اجرا و در دسترس می‌سازد. این نه تنها نقص ها، ضایعات، دوباره کاری ها و فراخوان ها را کاهش می دهد، کاتالوگ ریموت کنترل ساگا  بلکه یک حلقه بازخورد مستقل، hmi  دنباله اطلاعات دیجیتال و چرخه بهبود مستمر را نیز فعال می کند.


«هگزاگون» مدت‌هاست که در کسب‌وکار این بوده است که مشتریان را قادر می‌سازد تا مزایایی را که اتوماسیون کاتالوگ ریموت کنترل ساگا  مبتنی بر داده و بینش‌های کیفیت محصول به ارمغان می‌آورد، درک کنند، از جمله آزادی برای ایجاد کف کارخانه‌ای بلامنازع فردا – خودکفایی، خود نظارتی، خودپایه. رولن ادامه داد: بهینه سازی و خود ترمیم کننده. ETQ با ردپای جهانی، هم افزایی عمودی و تناسب خوب با مشتری، که شامل کسب و کار EAM اخیراً خریداری شده ما می شود، برای رشد سریع آماده است. ما مفتخریم که از ETQ به خانواده استقبال می کنیم، زیرا همچنان به سفر خود به سمت ابر سرعت می دهیم و مجموعه کیفیت پیشرو در جهان را از طبقه فروشگاه تا طبقه بالا ایجاد می کنیم.

چهارشنبه 11 اسفند 1400
بؤلوملر :