سازنده سرور، ایستگاه های کاری و فضای ذخیره سازی مبتنی بر دهلی نو/NCR، Netweb Technologies، پیشگام پیشرو در حوزه راه حل های فناوری، به دلیل سهم قابل توجهی که در تولید سرورها در هند داشته است، این افتخار معتبر را دریافت کرده است. . این جایزه توسط اشوانی وایشناو، وزیر اتحادیه در امور الکترونیک و فناوری اطلاعات dop-107bv در رویداد وزارت الکترونیک و فناوری اطلاعات - آزادی کا امریت ماهوتساو اهدا شد.

 
Sanjay Lodha، بنیانگذار Netweb، ضمن ابراز قدردانی از دریافت جایزه، می گوید: "ما از دریافت این جایزه از Meity برای ایجاد سرور در سراسر هند خوشحالیم. حتی سخت‌تر کار کنیم و احساس می‌کنیم که قیمت Hmi متعهد به استقبال از شتاب «Atmanirbhar Bharat» یا هند متکی به خود با محصولات Hmi خود در هند هستیم. ما همیشه به دنبال رهبری صنعت با تمرکز بر برتری عملیاتی و رضایت کلی مشتری بوده‌ایم. برنده شدن این جایزه نتیجه تلاش باورنکردنی کل تیم نت وب بوده است."

 
"شرکت ما به طور مداوم خود را با کیفیت خدماتی که ارائه می دهیم مشخص کرده است، این جایزه بازتاب تعهد ما برای ایجاد انقلابی در فضای ذخیره سازی و محاسبات به شیوه ای بی سابقه در کشور است. با توجه به نیاز ناشی از کووید به پرش از خدمات ابری، هدف ما این است. برای کمک به کسب و کارها با تجهیز آنها به آخرین فناوری به طوری که آنها بتوانند به اهداف تجاری و بازگشت سرمایه خود برسند." او اضافه کرد.

 
نت وب محصولات و راه حل های خود را در بیش از 12 کشور به فروش می رساند و با موفقیت بیش از 500 HPC، بیش از 7000 نصب GPU را مستقر کرده و بازار ابری را در 8 کشور قدرتمند کرده است.
02 دسامبر 2021 - نرم‌افزار صنایع دیجیتال زیمنس و خدمات وب آمازون (AWS) گسترش همکاری خود را اعلام کردند که تخصص عمیق صنعت زیمنس  Hmi  را با خدمات ابری AWS ترکیب می‌کند تا به شرکت‌های صنعتی در تسریع تحول دیجیتال در فضای ابری کمک کند. AWS و زیمنس با هم قصد دارند تا Xcelerator زیمنس را به‌عنوان یک سرویس بپذیرند و مجموعه نرم‌افزار، خدمات و پلتفرم توسعه برنامه‌های یکپارچه زیمنس Xcelerator را در دسترس‌تر، مقیاس‌پذیرتر و انعطاف‌پذیرتر کنند. Xcelerator به عنوان یک سرویس به عنوان یک کاتالیزور برای تحول دیجیتال سریع و قابل پیش بینی عمل می کند - از جمله با به دست آوردن بینش های جدید تولید، خودکار کردن فرآیندها و استقرار خدمات متصل - و راه حل های قابل تنظیم برای هر نقطه شروع در سفر دیجیتال را ارائه می دهد.


تونی هملگارن، رئیس و مدیر اجرایی نرم‌افزار صنایع دیجیتال زیمنس، گفت: زیمنس و AWS برای کمک به شرکت‌ها در سرعت بخشیدن به تلاش‌های مهندسی، بهینه‌سازی عملیات کارخانه و ارتقای تجربیات مشتریان از تراشه تا لبه تا ابر گرد هم می‌آیند. "ما هیجان زده هستیم که تجربه اثبات شده ابری و صنعتی خود را در این Hmi مشارکت توسعه یافته ترکیب کنیم و سفر مشتریان مشترک خود را برای تبدیل شدن به شرکت های دیجیتال ساده کنیم."


قرارداد همکاری استراتژیک بین AWS و زیمنس باعث می شود که این شرکت ها برای حمایت از مشتریان همکاری کنند. گسترش قابلیت های ابری در Xcelerator زیمنس به عنوان نمونه خدمات. کشف فرصت‌های نوآوری؛ و راه حل های جدید را توسعه داده و به بازار عرضه کنید. یکی از زمینه‌های همکاری، فناوری دوقلو دیجیتال است، که در آن زیمنس و AWS با استفاده از AWS IoT TwinMaker، یک سرویس AWS تازه راه‌اندازی شده،انواع اچ ام ای دلتا پذیرش و دموکراتیزه کردن راه‌حل‌های دوقلو دیجیتال جدید را تسریع می‌کنند، یک سرویس AWS که به تازگی راه‌اندازی شده است که ایجاد دوقلوهای دیجیتالی Hmi را سریع‌تر و آسان‌تر می‌کند. مجموعه Xcelerator زیمنس در حال حاضر با بیش از 60 سرویس AWS ادغام شده است، و با اضافه شدن AWS IoT TwinMaker، مشتریان می توانند از AWS IoTTwinMaker برای توسعه راه حل های دوقلو دیجیتال قدرتمند که با نرم افزار طراحی، شبیه سازی و ساخت زیمنس سازگار است، استفاده کنند.


Bill Vass، معاون مهندسی در AWS گفت: "زیمنس و AWS با همکاری یکدیگر، استفاده از فناوری جامع دیجیتال دوقلوی زیمنس و خدمات ابری AWS را برای ارائه بینش‌های جدید تولید، اتوماسیون Hmi و خدمات متصل برای مشتریان صنعتی آسان‌تر می‌کنند." ما با هم راه‌حل‌های جدید تحول دیجیتال مبتنی بر ابر را به بازار خواهیم آورد که به شرکت‌ها در هر اندازه‌ای کمک می‌کند پیچیدگی صنعتی را برطرف کرده و آن را به یک مزیت رقابتی تبدیل کند.»

چهارشنبه 24 فروردین 1401
بؤلوملر :